9 mars 2009

Vilken dag

ja vad ska man säga....

Blev väckt av Jennie vid 10 och var helt död, vill bara sova mer men jag hade en del att fixa idag så jag pratade en stund och sen gjortdr frulle och for mot sjukan.
Väl där jag vad säger man cirkus av dess like men tur att provet var neg iaf men vilker jävla krångel för inget.
Fick fara efter ett tag och åkte till mamma och fick mat fasiken vad jag var hungrig =)
FIxade en massa papper som skulle in och så handlade jag lite innan jag åka hemåt.
Innan det hann min läkare ringa oxå och vad säger man ännu mer cirkus, han är inte rikktigt frisk tro jag och fick en magmedicin, ja vad säger man? Cirkus =)

Hemma däckade jag var helt färdig av allt och nu sitter man här och ska nog fixa något mer matigt at äta och sen tror jag att det blir en sömntablett ikväll för annars kommer jag nog inte kunna sova för jag ska upp imorrn, fixa naglar,lunch med Jennie och så fara och ta prover och om det finns ska jag tvätta men det får vi se om det finns eller om jag orkar gå ner och kolla hehe

*kram*

0 kommentarer: