24 mars 2009

The way i are


Idag vakande man vid 9 skönt och tog det lungt för jag mådde lite illa, Jennie ringde och bjöd mig på luch så vi mötes upp efter 12 och gick på Max för det var nästan ingen kö där =)
Åt och satt och pratde med solen i ryggen, varm och skönt.

Sen åkte jag upp mot sjukan men jag var lite tidig så jag fick vänta men det fjorde inget och så funkade inte deras data system som den skulle men det gick bra iaf =)
Blev ett lång möte eller vad man ska säga på sjukan idag en massa prat och jag fick svar på mina frågor om några pover jag ska göra och sa till om att jag ville ha lite lungnade på måndag när jag ska göra en undersöking som jag redan gjort men måste göra om som är att kolla magen och få en slag fårn munnen och ner eller hur man ska säga och jag kan då säga att det är inge trevligt!!!!

Tog prover och sen åkte jag hem till mamma och hon hade jätte ont i foten, starkas mamma men hon var på bra humör och jag bakade mockarutor och mamma och jag skämtade vilt och det blev mycket skratt men det behövdes =)
Sen blev jag trött så jag fick låna lite pengar så jag kunde köpa lite mat och sen åkte jag hem. Det var verkligen skönt att komma hem.
Är helt slut men jag har kollat lite på tv och ska nog hoppa i säng snart så man kanske man tar sig upp igen imorrn kl 9

Vad har du gjort idag då?

0 kommentarer: