27 mars 2009

Idag

Klev man upp tidgt, mådde lite illa men vad fan nu börjar man bli van =)
Mötte upp mamma på 84:an och hon fick redan på at den 27 var sista tursen för den bussen och mamma var inte glad men vad ska hon göra, jag tänker mest på dom äldre som åker den bussen.

Iaf så var vi på Maxi och jag höll på att bli galen på mamma snigel med andra ord men hon hade ont i foten så man kan itne bli arg.....

Hemma efter ett tag och sen möte jag upp Mackan på stan m fl och vi gick runt en stund, kallt men trevligt =)
Hem och sen kom Gabbe förbi jag gick med henne till USM för att se om Sofi jobbade men hon var inte där så jag fick och solade, skönt med lite värme och självklart höll man på att somna ;)

Väl hemma var jag trött så jag däckade och vakande vid 20 tiden, död med andra ord!!!
Iaf strax efter jag vaknat så kom Mackan kompisar och jag som trodde dom skulle vara hos Gas men nu sitter dom här hos oss och dricker lite öl och pratar en massa, kan säga att nu börjar dom vara lite onykter.

Iaf ska snart hoppa i säng för jag har en del att göra imorrn och tydligen kanske vi ska fara ett gäng och käka på Rex imorrn men jag får se hur jag gör =)

Vad ska du göra i helgen då?

1 kommentarer:

Anonym sa...

festa lite och prata med dig förhoppningsvis :)