23 mars 2009

Urk blä urchm.m

Vilken dag man har haft, skulle göra en massa men jag blev säng liggandes, yr och ont och dunder trött kunde kanppt hålla upp ögonen =/ så det blir inget idag men imorrn ska jag till sjukan och sen ta ett prov och sen åka till mamma en sväng =)

Jag hatar att må så här men blir bara less för ex idag kunde jag knappt röra mig för att det inte skulle göra ont i bröstet och må illa, vad fasiken är det för fel!!!

Hjälper ju inte heller att man inte kan sova på nätterna men ja, kunde vara värre.

Ska ta och mess Helena nu om hon vill äta en lunch på torsdag då man får pengar för jag har inte träffat henne pålänge och inte ens sett hennes dotter Ella eller, man får ju skämmas!!!!

Pratade med Micke D idag och han skulle pååterträffen så vi skulle mötas upp så det känns mycket bättre men jag vet inte än om jag far....

Nu ska jag blåsa klart håret och göra en smörgås hahahaha och sen lägga mig =)

0 kommentarer: