31 mars 2009

Haha den bjuder jag på =)


Idag vakande man i bra tid =)
Hann fixa en massa innan jag skulle möta up Åsa på en lunch och det blev kattas en god sallad men min mage var inte rikigt med men halva fick jag då i mig och jag fick den gratis för jag hade 10st stämplar =) heheh



Sen gick vi en sväng på stan och jag hittade dessa fiiina solbrillor hahha jag fick bara lov att prova och Åsa var bara tvungen att ta kort hahhah

Sen hem för att fixa middag men jag somnade men det gjorde inget, vi kunde äta lassange igen =) hehheh



Sen har jag inte gjort så mycket, ska snart hoppa i säng ska jag ska vara hos tandläkaren imorrn eller ta nå bilder kl 8 så det är bäst men vaknar!!

Ska ta och ringa jobbet imorrn oxå, måste göra det nu.....känns jobbigt men det är lika bra att fixa allt nu!

1 kommentarer:

AOTH sa...

i can't wait!!