13 mars 2009

Mer död än levande idag =/

Idag ja vad ska man säga vaknade efter 9 och så satte jag mig vid datorn och kännde att jag avr trött och så skulle jag egentligen äta lunch med Jennie idag men hon var fortfarande sjuk så vi ska ta det nån annan dag, så jag gick på ica och en somnade jag för jag var så trött.
Vakande vid 13 och Gabbe ringde , gick ner för att möte henne och Dennis på Max men jag åt inget men dom gjorde det =)

Vi gick på stan och jag kännde mig sliten och lite yr men det gick bra och sen gick vi alla på boa och sen hem och där jag pratde lite me Mackan och vi bestämde oss för att gå och äta på Max för jag var så trött och Mackan var oxå sugen på snabbmat =)
Möte en gymnaieklasskompis Jörgen som berättade att han skulle få barn om 2 veckor, har inte sett denna pesron sen vi tog studenten.

Iaf vi åt och gick hem och jag somnade igen och vakande lite efter 20 men är helt död i kroppen har ingen ork eller något, hela min kropp känns tung och sliten men det är bara att bita ihop helt enkelt, man tar vara på varje sek när man mår bra kan jag lova!

Har sett på tv ikväll och ätit popcorn och ska snart ta en varm duch och sen kanske försöka sova helt enkelt för imorrn kasnke vi ska gå på stan och kolla lite =)

vad har du gjort ikväll då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ikväll har vi fest här! finlandia, bischla och what not =) jag borde fan fylleringa dig på din lördagmorgon så som du ringer på min söndag morgon, rätt ska va rätt :) kram!

Anonym sa...

Jag jobbade igår, helt död i armarna idag.. träningsvärk. Men skall jobba idag med.. så om du springer förbi O´learys innan kl 19 är jag där :) kramar