25 mars 2009

Het som smet ;)

Idag hade man ont i bröstet igen och mådde lite illa men det var som ok iaf.
Seg dag men kloclan tickade iväg och 16.30 sprang jag och Mackan ner i tvättstugan innan vi skulle till Marlené och bli fina i håret =)

Innan det ringde Maggan och berättade att jag kommer få lite lugnade på mån, tur och tur att man har Maggan som hjälper en med en massa....

Iaf iväg till Marlené och det var ganska kallt ute men det var skönt med luft =)
Väl där fick man se den nya badrummet som hade blivit så fint, blev avis och ska nog hyra Marlené om jag ska fixa ett badrum hehehe

Iaf så blev vi fina i håret och Mackan blev het som smet kan jag säga eller jag tycker då det hehhe han fick iaf tillbax sitt ansikte heheh
Man är som nykär igen ;)

Iaf tvättar för fullt och ska snart hämta upp allt och sen sätta mig i soffan och titta på tv =)

Imorrn får man pengar så jag och mor min ska på Maxi måste handla lite =) hoppas bara mamma inte har lika ont i foten!

Vad har du gjort idag då?