15 mars 2009

Bula i skallen och takras skrämde mig

Idag har man mest degat i soffan och så skulle Mackan göra något med mitt hår då han kännde en bula i skallen och jag har då aldrig kännt den förr, skumt och han frågade om jag hade ramlat men det har jag inte och så förra veckan hade jag ett jätte stort blåmärke på knät hehh min kropp är inte normal =)

Sen när vi satt i soffan lät det som att nån ramlade från våningen över och huset känndes som det rörde sig och vi kollade ut och när låg det en massa snö, jag säger då det tur att ingen fick det över sig men jag blev jätte rädd var som inte beredd på det =)

Mackan har varit underbar idag när jag har pendlar mellan soffan och sängen har haft ont i bröstet igen så jag kunde kanppt röra mig så han har verkligen passa upp mig, och jag har nog uttnyttjat det lite ;) men det får man!!

Nä nu ska jag fika eller kolla om vi har något att äta.....

1 kommentarer:

. sa...

gäller ju att passa på ;) Det är lite extra synd om en ibland... hehe kram