30 mars 2009

Groggy idag och filmmys på kvällen =)


Hej hopp
idag vakande man och var trött och hungrig men man fastade ju efter kl 00 så jag tog bussen upp och möte upp mamma somvar snäll att följa med, vi fick vänta 20min och sen gick jag för att säga till för jag kännde väntar jag längre kommer jag få lågt blodsocker och sen gick det inte ens 1 min så fick jag komma in.
Fick en nål och skulle få lugnade något gick snett så jag fick inte det i tid men jag fick och fick lite för mycket oxå =)
Undersökingen gick sådär men jag klarade av den iaf sen fick jag lägga mig och så somnade jag eller man som halv sov efter ca 30min tog dom bort nålen och jag började klä mig för at fara och det gick bra för mamma var med =)
Sen for jag hem och skulle äta men hade ingen ork eller energi så jag tog min medcin och sen åt en banan =) Sen kan jag säga att jag däckade hade tydligen pratat med Mackan men inte kommer jag ihåg det inte hehh
Har inte ens hört när Elin ringde =(
Iaf jag skulle göra middag men så blev det inte, skulle ta mig till Ica men det gick inte snabbt kan jag säga men iaf mat fick jag, lassange mmmm
Sen blev det film-Marley och jag, jag grina som en unge på slutet men filmen var bra och rolig så se den, tyvärr somnade Mackan men han klev upp 05 tror jag så man förstår ju =)
Nu ska jag kolla runt på nätet, vad har du gjort för kul idag då?

1 kommentarer:

AOTH sa...

det är ju klart att man ser fram emot den efter att ha sett tarilern! men de borde verkligen stannat på s4 :)