11 mars 2009

kasnke kanske kasnke inte

hat just kommit hem från mötet med chefen, försökringskassan och en till, ja mötet gick väl bra men jag har en dålig känsla eller typ att man är inge bra m.m och jag gillar inte denna känsla!!

Fick veta att min brukares familj kommer kanske byta nu till privat men det har dom sagt förr och vad händer då med mig? har ju heltid hos kommunen men vad vill jag? och när kommer man kunna jobba igen?
Blir bara lessen och vill bara gråta men det kommer jag inte göra....

Fick oxå veta att jag kommer få löneförhöjdning och det känndes bra även om jag inte nu kan bli glad jävla dumma känsla!!!
Men jag tänkte tillbax då man hade 2 jobb fick ut mellan 8-9 och ibland 10 kasnke men det var inte ofta och nu har man rätt bra lön.

Anna påminnde mig om återträffen som är snart och vad fan ska man ha på sig? Måste gå på stan när man får pengar och kolla om man hittar något...

Nä nu ska jag gå för jag är för neg.....blääää

0 kommentarer: