19 mars 2009

Mer sol, ja tack =D

Idag vakande man av att mobilen ringde kl 8 och det var skyddat så jag svarade itne , utan somnade om för jag var trött =)
Vaknade sensre och hann bara på toa så ringde det igen och det var skyddat så jag svara det var tandläkaren igen så man fick en tid om 2 veckor vill egentligen inte dit för det kostar men det är det nog värt eller?

Sen rann bara tiden iväg och jag gick ner mot stan för att möta upp Jennie på en lunch och det blev Subway men killen var nog inte rikigt vaken för jag fick ingen "biff" eller gurka så Jennie sa till mig men Marie skulle du inte ha gurka? jo det skulle jag ju men "Biffen" kom jag på sen men men det är sånt som händer ;)

Gick hem i solen och njöt, mötes hemma av att Mackan hade vaknat till liv =) Tittade lite på tv och sen så tog jag mest det lungt.
Vid 16 tiden for jag mot Å-hem och möte en bekant typ på bussen så jag hade sällskap hela vägen dit, mycket trevligt.
Mamma var inte hemma så jag passade på att sotera en massa papper i en pärm som mamma har tjattat om i 100 år så hon var rätt nöjd när hon såg mig men vad gör man inte för att mamma ska bli glad.
Fick middag av mamma och vi hann umgås lite innan jag lånade pengar av henne och gick för att handla lite mat,så tusen tack mamma du är en ängel utan vinglar (som du och mormor brukar säga om mig)
Höll på att somna på bussen och väl hemma så jag ett avsnitt av One three hill och sen har jag legat i soffan och sett tv och hett popcorn på golvet och jag som städa igår hehhehe

Blir tyvärr ingen bio för mig coh Elin imorrn för Elin fick lov att jobba men vi kanske kan se den sen, vad säger du Elin? jag kan ju komma över till dig ;)

Nä nu ska jag invänta om Pj kommer på skype och hoppas att Patricia har det bra utomland.

Sköt om er =)

0 kommentarer: