18 mars 2009

Vårdag igen och det klagar man inte på :)


Idag var man på sjukan igen, fick träffa nån hjärtdocktor från England för att bara kolla en sak, och han trodde inte att jag hade ont när han frågade men jag skulle inte svara att jag hade det om jag inte hade det, eller vad fan trodde han? jadu vem vet! Iaf hittade han inget som jag redan visst men man skulle dit iaf.
Kom hem och såg att jag och Mackan hade fått ett brev och vi pratde för nån dag sen om Mackan syster skulle ha något dop och så fick vi inbjudan idag =) heheh Tydligen jobbar Mackan då det är men vi ska se vad vi kan göra, har ju inte träffat hans syster än eller en av hans systrar men barn vill man ju alltid träffa =)
Ikväll fick jag något ryck och har städat en massa och jag blev helt slut men det var skönt att få bort en massa, skulle behöva vika en massa kläder oxå men det får bli en annan dag.
Vickan ringde oxå måste gå in till han på jobbet och köpa en massa saker =) Han skulle oxå på återträffen så....
Ja just ja min läkare ringde idag och han e fan knäpp helt seriöst!!! Iaf kommer jag bli sjukskriven en månad till men vi skulle höras mer om det efter jag har tagit nå prover nästa vecka så......
Men det är verkligen skönt med vår och SOL åååååå underbart!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också ha vår!