8 mars 2009

Födelsedagsfest för Emely och Gas igår

Lördagen hann jag med en massa känns dt som och det var sol ute och man fiick verkligen vårkänlor och så hann man med att träffa Maria innan hon skulle åka hem. Man hoppas att deras resa gick bra ner men det tror jag för hon är iaf på msn så =)

Hem och snabb städa lite innan man vilade lite men jag råkade sova för länge så det blev lite stressigt för mig för vi skulle bjuda Gas på middag och försöka hinna till festen kl 19 men det kännde jag att det hinner vi inte.
Go Åsa kom förbi för att hjälpa mig en en frusyr och jag blev skit nöjd och kännde mig rikigt fiiin så tack vännen.

Vi kom till festen vid 20 tiden men det var lungt för Emely hade inte kommit =)

Var där och den fick jag lite panik men jag åkt in till stan igen då släpte det och så detvar ju bra, var på pips en sväng sen gick jag hem och möte upp Mackan som nu har blivit sjuk.

Till en annan sak, idag fick jag ett samtal av mamma som inte gjorde mig på topp humör och det är därför jag inte har orkat svara eller prata i mobilen idag, men jag hoppas att man har bättre humör imorrn.

Nä nu ska jag lägga upp lite bilder från igår =)

0 kommentarer: