17 mars 2009

Sol idag, underbart!

Idag var solen framme och man fick verkligen vårkänslor som bara den och jag längtar till sommaren men den kommer sanrt, åååå sitta i en park eller på en ute servering UNDERBART!!!!!

Mackan berättade idag när han fick semester iår och ja vad ska jag säga, inte det jag önskade mig men vi vet ju inte ens när jag börjar jobba igen men han fick sista veckan i Juli och hela Augisti, blääää men men tur att man får nån semester iaf!

Idag hann jag träffa Gabbe oxå vi gickpå stan en sväng och inte på Style (vet inte hur det stavas) för dom hade 40% rea nu och Gabbe hittade ett par skit snygga byxor som jag först såg och troddde inte dom skulle vara så snygga på men fel hade jag =)
Och så köpte hon ett par as snygga röda skor. Själv hittade jag bara ett par byxor till Mackan men köpte inget men kolla får man.

Ikväll har jag bara sett tv och The City men det är ganska skönt att vara själv men visst saknas någon hemma......

Elin jag ska ringa dig, men gör det imorrn istället =)

0 kommentarer: