12 mars 2009

Det gör ont i bland...tyvärr

Sov ju hos mamma och hann med att baka och ta ett varmt härligt bad, var evigheter sen jag bada men det var underbart sen var jag rätt trött för jag hade inte vilat något igår så jag somnade efter 22 men det var skönt det =) Fick inte sova så bra hade en massa drömmar som inte var dom roligaste men ......

Vid 10 möte jag och mamma upp brorsan och roz vid bilen och vi åkte tillmormor, ja vad ska man säga det var jätte jobbigt där eftersom mormor ville säga hur hon ville ha det på begravningen och jag fick en lite tår då odh då, känns skit jobbigt men hon är ju fortfarande pigg och man vill ju bara att hon ska få leva länge till.

Sen hem och jag var lite förvirrad trodde days hade varit men där hade jag fel så jag slängde mig i soffan och så ringde Jennie som var sjuk idag och vi pratde en stund sen gick jag för att vila för nu håller jag på att tvätta ett berg av kläder fy fan aldrig mer så här mycket, för det var galet mycket.

Nu ska jag ta detlungt och sen hämta upp tvätten men jag känner mig så sårbar att det är jobbigt men jag ska ta vara på varje minut med min mormor så jag ska fara dit nästa vecka igen =)

Pj ,Åsa vill veta lite hur du fick min blogg så fin? Tänkte jag skriver det här så jag inte glömmer när vi pratar nästa gång ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

googla blog template, när man hittat en bakgrund man gillar kopierar man koden från den sidan. sen går man in på blogger, under fliken layout, där finns en flik som heter edit HTML eller liknande. spara gamla layouten (finns en länk) klistra in den nya och voila! klart! :) he ä ba å höra av sig om he bli pråblem.