1 april 2009

Jag vill börja jobba NU!!!

Imorse var man helt borta när man klev upp, skulle till tandläkaren eller rönken kl 8 så jag var där lite förre sen fick man vänta och så fick man ta om bilderna men det gick bra.
Hade tänkt åka till mamma efter det men jag for hem, var inte i liv =)

Väl hemma såg jag på tv sen vill inte mina ögon m.m vara vaken något mera =/ Så jag somnade och så hade jag dessutom ont i skallen så det var lika bra.

Kvinnan från FK hade ringt och lämnat meddelande så jag ringde up henne och hon ville kolla läget m.m

Sen tog jag mod eller vad ska säga till jobbet och det var skönt att få prata lite och så fick jag prata med min brukare och det känndes så bra =)
Och nu vill jag börja jobba men när är ju frågan?
Imorrn ska jag ringa till den privata förretaget och kolla lite men vi får se hur jag gör, men iaf familjen vill ha kvar mig och det känndes ju bra men vi får se, tänkter inte gå ner i lön eller så....
Nu ska jag börja med middagen =)

0 kommentarer: