9 april 2009

Ajaj min skalle

Idag vaknade man med ont i skallen igen så jag åt frulle och drack vatten =)
Jennie ringde på morgonen och vi pratde en massa, hon var ledig idag =)

Sen blev blev det bara värre med skallen så jag gick och la mig igen och kunde knappt ta mig upp och så känndes kroppen tung =/ Mackan är sjuk så jag hoppas jag inte blir sjuk nu!!
Fick en ny kallelse till nån lugn undersökingen så man får utreda det klart, känns bra men man är fortfarnde less på sjukvården, men man ska ju vara glad att vi iaf har bra sjukvård.

Iaf jag tog mig upp och får ut och handla lite och vad är detta snö igen, vad är det frågan om?

Pj ge mig ett lösen till din blogg är du snäll =)

Imorrn ska jag ta en fika med Elin, var allt för länge sen vi sågs (inte bra) så det ska bli kul att se hennne igen, jag längtar =)

Nä nu ska jag göra lite kvällsfika sen hoppa i säng!

0 kommentarer: