20 april 2009

Snor men fint väder iaf!

idag när jag vaknade kl 8 (stolt) så ringde jag sjukan och man får ju huvodvärk, varför göra en undersökinge man redan gjort i en annan stad? Och var fan är min sjukintygs papper någon stanns grrrr kommer nog inte kunna få pengar i tid men vad fan, stress för mig tur iaf att Magan på sjukan är bra att ha =)

For med mamam till Maxi (fick låna lite pengar av henne, tills jag får pengar när det nu är) Handlade en massa och köpte en sak till mig singstar 80 för jag tyckte jag var värd det och spelet gick bara för 200 så det var det värt =)

Träffade Anna och Pj´s bror Janne på Maxi oxå =)

Väl hemma så hade Mackan varknat till liv och vi hann prata lite innan jag behöbde vila för jag var helt slut.

Vakande vid middagstid och gjorde mat sen tog jag cykeln till Gabbe där man fick mysa med katterna och äta popcorn och bara snacka skit och så glömde jag lite saker där men der är lungt =)
Nu ska jag städa undan lite och sen sova =)

1 kommentarer:

en flyktig finne sa...

låg å sov när du ringde vännen. skype? kram! och krya på dig