18 april 2009

Konstig dag

Blev klar med tvätten och det känns så skönt att den blev gjord, trodde inte jag skulle ta mig upp men det gjorde jag =)

Iaf nör jag var klar med allt kom den jävla huvodvärken och den är fortfarande kvar =(
Men iaf idag fick vi besök av Mackan syster och hennes kille och deras ny födda tjej Olivia =) såååå söt och vilken snäll unge heheh
Och som vanligt när man varit bland små barn vill man ha en egen men det kommer inte att hända, men man får ju längta iaf =)

Däckade sen av all huvodvärk och märkte knappt att Mackan for på jobbet men jag tror vi sa hejdå iaf eller?

Iaf ska nog lägga mig i soffan och drömma mig bort och jag är nykter, skumt men man ska ju tydligen ta det lungt ibland oxå, synd att jag inte hade ett wii men jag har lite träningsvärk så hahahha helt galet att man kan få det av ett tv-spel =)

vad har du gjort i helgen då?

0 kommentarer: