2 april 2009

Är detta ok?

Idag hmm ja denna dag har varit som detta väder vi har, kallt,grått m.m
Jag vakande sent och var helt borta, tog tag i mitt liv eller hur man ska säga och gick för att hämta ut medcin men nä har min läkare skrivit ut det NÄ och detta är inte först gången så imorrn ska jag prata om att få byta läkare och be om mitt sjuk intyg, var iaf ca 2 veckor sen jag sa till om att mina recpet måste förnyas och att jag behöver mitt intyg men INGET har hänt och detta är INTE ok för mig!!!!!
Blir bara förbannad!!!

Iaf så idag har inte varit en bra dag , kännt mig helt värdelös m.m vad gör jag med mitt liv? Sover bort det och sen då, ja vad orkar man nu? och man är ju bara 26. Tankarna har snurrat och jag har gråttit floder ikväll men det bheövdes, tur att Mackan var hemma och tog hand om mig och tur att det är så himmla bra mellan oss även om jag ibland vill slänga ut han men han är verkligen där nu när jag känner så här och gör sitt bästa att peppa mig och det gör mamma med. Tur det, kanske ska förbi mamma imorrn men vi får se.

Fre imorrn och vad händer? Ska sitta uppe en stund till och se om Pj kommer på skyp =)

0 kommentarer: