24 april 2009

Av sol blir man glad =)

idag vakande man och hann bara på toa innan mobilen ringde, trodde det var Jennie som ringde från jobbet för hon brukar ringa där vid 10 tiden men det var en läkare som ringde och meddelande att mitt blodvärde hade gått ner till 84 från 97 och jag ska ta ett nytt blodprov på måndag och har det gått ner till 80 skulle jag ¨få blod igen.
Hann väcka Mackan för jag skulle möta upp Åsa och Jennie på en lunch och vi hamnade på Catarinas mmm gott! Neb tyvärr mådde jag illa så det gick inte fort att äta men det gick ner =)
Vi hann prata och skratta en massa hahhae
Sen åkte jag och Åsa till medismakt eller vad det hete och man vart typ bara yr av att vara där men jag träffa Patricia där, kul kul
Sen hem och ¨så ringer Maggan för jag undrade lite om ske-å besäket som är på ons.
Och då hann man bara lägga på så ringer den trevlig kvinnan från FK och berättar att dom hade fått läkarintyget och jag kommer få pengar på måndag wiiiiiii =)
Mackan gjorde tacos till middag och nu är det typ killlkväll och pokerkväll men jag är trött så jag orkar inte just nu vara social men ska nog gå in i köket snart!

0 kommentarer: