15 april 2009

Hm.....

Idag var jag rätt pigg, tog mig till sjukan och där fick man veta att jag fick lov att vänta ca 1 timma, min tur tänkte jag.

Men jag kom på att jag hade ju hett över "Män som hatar kvinnor" som ljudbok på idpoden så jag började lyssna på den, tänkte först men vad fan ska denna vara bra men efter ett tag så började de blir bättre =)
Jag trodde jag sldrig skulle lyssna på nån ljudbok men det är ju fasiken bra =) heheh

Fick en samtal att jag kunnde komma på ett info möte om det privata företaget så jag gick dit med min ljudbok i öronen och det var sol ute men det var lite kallt men det var skönt att kunna gå en lite längre sträcka nu men håll i trä.
Iaf info mötet, ja vad ska jag säga hmm... kommer nog mer nästan 100% stanna innom kommunen men det känns trist att sluta hos min brukare men jag kanske kan jobba nån gång och ha 75% i kommunen eller något sånt, vi får se.
Så imorrn blir det att ringa min chef och ringa brukaren mor och kanske säga att jag inte kommer följa med och så kanske jag ska fara förbi min brukare för att säga hejdå.
Men det blir nog bra, eller det måste bli det!!!

Pratde en sväng med Helena och vi ska typ fixa något nu när man slutar en middag ute eller något, vi får se och jag håller som tummarna att dom kommer tillbax till kommunen så jag kan jobba där igen men man vet aldrig vad som händer, det kan ju tex blir bättre nu eller så kanske det blir sämre.

Iaf så på mötet så kunde man kanske få en brukare som var 22 år så man vet aldrig.....

jäjä nu ska jag iaf kolla runt på nätet =)

Imorrn kväll ska jag till Elin och se film =)

0 kommentarer: