7 april 2009

Gårdagen då va

Igår hmm ja inte den helt bästa dagen men den blev mycket bättre =)

Iaf vakande bra tid och hann äta bra och mådde ok inte helt ok men ok iaf =)
Sprang ner för att kolla där vid 12 om nån missat att komma till tvättstugan (eftersom vi har 2st berg av tvätt och det är inte min grej) Så jag fick en tid kl 13 SKÖNT!!!
Tvättade för fullt och så ringde äntligen mamma , för vi skulle ses, hann springa ner igen i tvättstugan innan jag for dör att möta upp mamma , som oxå var sen men det var lungt =)

Hann gå en sväng och ringde bara för att kolla om Mackan skulle ha kommit ihåg att gå ner och hänga in tvätten som var kvar i torkskåpet, men nä, blev irri men umgick med mama istället för att gå hem.
Mamma och jag gick runt på stan och mamma köpte en massa och jag hjälpte henne =)
Men det var verkligen skönt att få vara med henne lite och bara vara och så blev den en massa skratt men det behövdes, mamma min är bäst =)

Iaf sen när man kom hem så bröt helvetes lös kan man rent av säga =/
Mackan arg och jag blev förbannad och besviken m.m
Inte bra och så men efter kanske 30 min eller längre så blev det bättre och vi pratde ut om det men jag är fortfarande irri men.......ibland har man bara ingen ork längre men på något sätt fortsätter man kämpa även om det är bra eller dåligt, vad vet jag?

Sen kom Åsa förbi och jag gjorde popcorn, vi bara hängde och såg på tv och det är bara skönt att inte måste göra så mycket och bara va, det gillas =)

Inte mycket sömna inatt och blött tvätt över allt men jag överlever.
Ska snart iväg till sjukan så vi får se vad som händer.
Kanske far till mamma sen men vi får se =)

Hej hopp

0 kommentarer: