27 april 2009

Tillbax till ruta ett känns det som!!

Idag vakande man ganska sent men det var skönt, sovit dåligt inatt och min kropp känndes jätte seg och tung.

Åt frulle och sen tog jag mig upp till sjukan för att ta ännu mera blodprover =/ Blir less och sen var jag upp yr som bara den.

For till mamma för att hämta mitt frikort för det behöver jag på ons när jag ska till sleå och jag passade på att handla lite på centan när jag lix var där men jag var helt borta typ, tur att mamma var med mig.

For hem och hann bara hem så ringde Åsa och jag gick för att möte henne och prata en stund, hon och Linnes ska även med på ons så det blir nog kul, men jag hoppas bara man orkar med allt bara men det lär ju märkas =) Tur man kan sova i bilen oxå!

Gick hem för att fixa middag och sen däckade jag helt bort och kunde knappt stå upp för jag var så yr, så det tog inte många sek innan jag sov.
Känns som man är på ruta ett igen, fy fan, hatatr detta men vägrar att börja bli neg av allt, även om man har vissa dagar då man inte vill kliva upp.

Nu ska jag äta lite frukt och sen får jag se vad jag gör!

1 kommentarer:

jepperdy sa...

teledejt snart? skippa day of our lives o prata med mig istället vettja! ;) kram!