8 april 2009

Lång dag men värt var det =)

Vakande i rätt bra tid 8 idag och det känndes skönt, upp och fixa med alla medciner och få i sig lite frulle innan man skulle iväg och göra naglarna fina =)

Hann nästan hela vägen hem och mötes av Mackan som skulle handla lite så jag hängde på och sen hann vi bara hem så kom Mange förbi (Mackan kompis)
Jennie ringde och jag gick ner för att möta upp henne på hennes lunch, hon åt men inte jag.
Hann prata en massa och så var henes lunch slut så jag gick med henne en bit eller till vasaplan =)

Mamma kom ner och jag hann gå lite i affärer innan hon kom.
Och så åkte vi till mormor och gjorde lite påsk fint där och mormor blev såglad och hon var rikigt pigg, hon har inte varit så här pigg på länge och det känndes bra att få umgås lite med henne och få sig ett gott skratt, min mormor är king =) Och det bästa är att hon trivspå det hem hin bor på nu så man for därifrån med gott humör =)

Hem och skulle vila lite men Gabbe störde så det gick inte men det var helt ok, fick bara lite ont i skallen men ääääää

Ikväll har jag mest sett på tv, är trött men ska snart hoppa i säng men denna dag har varit en bra dag =)
Vad har du gjort för kul idag då?

0 kommentarer: