18 april 2009

Nåjo och tränings värk imorrn då

Idag har jag blvit arg så jag fick ont i skallen =/ Inge bra men....

Sen kom Gabbe förbi och vi hann prata och skratta sen gick vi ut en sväng men vi ångra oss när det började snöa och blåste kallt men men vi hann oxå springa lite på stan eller iaf in på Gina =)
sen gick vi för att handla lite och jag fick lov att övertrasera men vad fan!

Sen kan man hem och så bestämde jag en liten träffa me söt Bella och Jennie på stan så jag var med dom en sväng och så kom Jennies bror Jens och hängde med oss en stund, mycket trevligt var det och så fick man ju träffa Bella som man inte sett på ett bra tag.

Hem igen och äta lite sen kom Go Åsa och hämtade upp mig och vi får på ica för att handla lite götta och så när vi skulle gå till bilen stannar en annan bil och där sitter Helena.
Och så har hon Ella med sig så nu har man träffat henne snabbt och hon var skit söt =) Sorry Åsa som fick vänta men jag fick bara lov att stanna och prata lite =)

Hem till Go Åsa och där har vi spelat wiisom galningar hahahha en del svärord har man sagt och slagit i soffan och en massa gott skratt har man fått =) och om jag säger så här imorrn kommer jag iaf ha tränings värk så hahaha
Men det är ju så kul att spela wii så snart iaf när Åsa ät ledig ska jag cykla till henne och slå mitt rekord på 497 eller vad det nu var på =) heheh

Upp 7 imorrn för att tvätta så det är bäst jag hoppar in i duchen och sen lägga mig!!

0 kommentarer: