29 april 2009

Ske-å idag

Fick hämtning kl 10 och sen var dt raka vägen mot ske-å men jag somnade hehhe men det gjorde inget för Åsa hade sälkslap i framsättet och jag satt nörjd därbak =)

Efter undersökingen så vi vi lite på stan, provade men köpte inget =)

Åt sedan sen lunhc på Max mmm
Så ringde en läakre när vi åt och nu har man fått en till provmedcin som jag ska hämta imorrn för jag orkade inte idag.
Vi började åka mor Umeå så ringer en annan läkare och säger att jag ska ta bort en medcin och se vad som händer typ på provtid 1månad jäjä jag gör väl som ni säger!

Hemma så bestämmer jag och Åsa att vi ska grilla så vi fixade en massa gott men tyvärr var det inte den grilningen vi vill ha men Åsa fixade allt =) heheh
Så årets första grillning blev idag =)

Hemma nu och slut men ska nog sova snart för jag ska på akut tiden till tandläkaren imorrn.....


Tusen tack Åsa för att du kunde köra idag och tack lennea för att du oxå hängde på =)
Ikea nästa då? ;)

1 kommentarer:

. sa...

ikea here we come!!