17 april 2009

Lång men bra dag =)


Vaknade vid 8 och det känndes tungt att kliva upp men det var lika bra att göra det.
Åt frulle och packade väskan m.m
Åkte upp till sjukan och var där ganska länge hade en del funderingar och så och jag fick svar på undersökingen jag gjorde igår, inget hittade dom i lungorna =/ Ja hopp vad händer nu då?
Min läkare skulle ringa förre den 23 iaf så vi får se.


Åkte till mamma för hon ville bjuda på lunch så jag passade på att prata lite me Jennie.
Och sen ringde jag Fk och pratde med den trevliga kvinnan där och hon skrattde lite åt mig men ja det bjuder jag på.

Ringde oxå min chef för att fråga lite och jag fick ba svar så nu är man inte lika stressad längre =)

Åkte hem och fikxade paketet jag skulle ge min brukare eller ex brukare som jag hade tänkt ge när det var födelsedag men ja nu blev inget av och ja men men


Åkte hem till min ex brukare och det blev ett kram kalsa och en massa roliga saker =)
Kommer verligen sakna alla där i famljen även djuren =) heheh
Men jag måste ringa Helena om en sak!!!!!


Åkte sen hem till Elin för att Äntligen se filmen "EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER!!" =)
En mycket rolig film och pinsam på samma gång men alla skrattde och hade en mycket trevlig kväll.

Fast jag tycker boken var bättre men jag kan lätt se denna film igen hehe

Nu är man hemma ensam men det är skönt, har varit en bra dag fast det snöa igen, men vad fan snart kommer väl sommaren eller? ;)


Nu ska jag sova =)

0 kommentarer: