7 april 2009

Kan nötter bli popcorn?

Fy vad less jag är på sjukvården!!!
Iaf första läkarbesöket var läkaren sen typ 20 min och det gjorde väl inte så mycket. Han kollade proverna och dom såg bra ut och så ska jag sluta äta järntabbletterna och se om det händer något, varför vet jag inte rikigt men iaf, skulle ta prover oxå.

Sen iväg till rönken där det skulle rönka lungorna och det gick fort sen iväg till en läkare men jag fick vänta och vänta efter 30min sa jag till och dom skulle kolla men efter 1 timme började mitt tålamod att rycka och min mathunger började och det är inge bra kombo =)
Iaf skulle få tillbax 300kr för att jag väntat en timme men eftersom jag är så snäll sa jag men jag har ju frikort?!
Okej så jag kunde ha fått 300 men vad för snäll för att inte nämna något, pucka jag men men =)

Sen fick man vänta 30min till och då fick jag inte ens träffa den läkare jag skulle träffa, efter undersökingarna som hon gjorde hittade hon inget men åååååå

Nu är jag less på allt med sjukvården att göra men som jag brukar säga det är väl bara att bita ihop.

Hann ta proverna och skulle till mamma men jag avbokade, kännde att jag vill hem och så hade jag lite batt och läkaren som undersökte mig sist skulle ringa så det var lika bra att åka hem.

Idag var det oxå vårväder igen, vad skumt allt är ens dagen vårväder och andra typ snöstorm.....hmmm

1 kommentarer:

Elin sa...

Du gör det bra gumman! Kanske vi hinner ses nått i helgen!? Kramar