21 april 2009

Orka vara förkyld?!


Jahopp vakande och man är mer sjuk men vad fan, orka vara sjuk nu? Nä inte jag =)
Snor m.m men vad fan....
Åt frulle och sen möte jag upp Gabbe och jag fick min produkt (bild) så jag bestället och mamma fick sina =)


Sen när jag och Gabbe var påväg hem träffade vi mamma så vi hann prata en stund och så ska jag tydligen hämta ut nån klocka imorrn, jäjä =)


Åkte sennare mot middagstid till mamma och bakade =) Jennie ringde och vi hann prata på och jag kan då säga att jag nästan brända allt jag gjorde men äää det gick att äta ;)


Sen har jag sett tv och var ner i förrådet och hämtade upp mina sommarskor, kanske lite tidigt men jag var bara tvungen att göra det så man får längta lite mer till sommaren.


Imorrn blir det städning och tvätta våran äckliga vardagsrummsmatta ( den är fasiken skit äcklig nu)
Och så samma en massa u**** för att man ska kunna ta prover på tor, inte vad jag gillar men det måste göras helt eneklt!


En ganska bra dag fast man känner sig lite hängig och ahr haft ont i skallen =)


Vad har du gjort?

0 kommentarer: