23 april 2009

Trött i kroppen

Vakande ganska bra tid idag och det var sol idag och då blir man glad.
Fixade frulle och såg lite på tv sen åkte jag upp till kem labb för att ta en massa prover och det gick bra!

Sen åkte jag förbi Anna en sväng och sen följde Anna med mi9g en bit för jag skulle till mor min =)
Väl där var brorsan som jag inte sett på ett tag så vi hann prata och efter ett tag packade jag ihop mina saker och jag och bror följdes åt en bit, för jag skulle även förbi Patricia som jag inte heller sett på ett bra tag.
Var hos Patricia en stund oh vi hann prata en massa sen gick jag för att titta förbi brorsan och Roz och där blev jag sittandes för vi började spela ett spel som hete Metro och det var roligt =)
Kul att se dom igen iaf =)
For hem slut och hann äta lite innan jag träffade Gabbe en sväng och nu är man äntligen hemma så jag ska bara ta det lungt nu =)
Fick iaf veta att på ons nästa veckan ska jag till ske-å på en undersöking och Åsa ska hänga med mig =) tur det!!!
Tog 2 st kort på där dom river husen på Å-hem som jag lägger upp sen.....

0 kommentarer: