26 april 2009

Jennies Simons födelsedag och fest!

Igår fyllde Jennis kille Simon år och det var planerat en överrskning luch/middag för han på Baldes, jag var först där eftersom Jennie hade bett mig att fara dit tidigare =)
Sen kom Simons bror David som jag visst vem det var så vi pratde lite innan dom andra killarna dök upp, kännde typ 1 till men inga flera =)

Iaf luch/middagen blev jätte bra och jag tror att Simon vart nöjd.Efter maten for dom andra på nån fotbollsmatch och jag gick hem för att vila lite.

Väl hemma så satt Mackan, Gaz och Ante på ballis i solen och jag satte mig med dom, fy fan vad skönt väder, jag hann sola lite innan det var dax att ducha m.m

Blev klar och skulle skynd mig till bussen menj hae missat den med typ 2 min FAN!
Men tur stog det en taxibil på vaspaln så jag tog den, foket hade redan börjat dricka och stämningen var på topp =)
Hela kvällen var jätte bra och dag så tack Jennie kanske man ska säga =)
Var länge sen jag hade så kul en hel kväll, visst att vissa inte kan uppföra sig men men....

For ner mot stan vid 00 tror jag kl var och jag möte upp Mackan och co vi gick förbi pips och sen på Mias för lite mat, tyvärr kunde jag kanppt äta så jag tog hem mina pommes =)

Idag har man mest sovit men jag är glad att jag orkade så pass mycket igår =)

Hade du en bra helg?

0 kommentarer: