14 april 2009

Om

jag aldrig hade blivit sjuk och sjukskriven så här länge så kanske inget av detta skulle ha hänt!!!
Fy jag hatar allt just nu, känner mig väldig neg och orkar inte bry mig eller ta tag i något.
Men tyvärr måste jag på en undrsöking imorrn sen ringa en massa igen, hur mycket ska man orka egentligen?
Och ska man säga lönen med lika mycket pengar som ens hyra och börja som typ vikarie igen eller vad kommer att hända?!
Blir bara förvirrad och känner mig galen!!!

Eller har jag bara dålig karma? vad vet jag men i mitt nästa liv ska jag fan vara kung och ha ALLT!!!! =) eller ja man får ju drömma och skämta lite iaf.....

1 kommentarer:

Elin sa...

Upp med hakan gumman, de kommer att ordna sig. Huvudsaken är att du blir frisk först sen ska du se att allt löser sig. Ingen ide att oroa sig för jobb nu, de blir bara onödigt oroande för du har ju en trygg anställning hos kommunen så jobb har du alltid!

Finns tårta kvar här till dig imorn om du kommer ;)

kramar!!