19 april 2009

Föst går solen upp och sen går den ner!


Idag har det varit en jobbig dag, vakande och åt lite frulle och kännde mig lite som jag hade lågt blodsocker så jag tog lite saft och det känndes bättre.
Sen vakande Mackan och jag började små bråka med han utan anledning och sen ja då bröt jag ihop.
Tårarna bara rann ner för mina kinder och jag trodde jag aldrig skulle sluta gråta men efter ett bra tag gjode jag det, tur!

Men varför jag bröt ihop, jadu kanske för att det bara var förmycket för mig och jag har känt att det varit på g ett tag men nu kom ALLT ooch då mennar jag ALLT.
Men det var skönt att få bryta ihop och få två varma armar omkring sig och bara känna kärlek.

Sen kollade jag lite på tv men fick ont i skallen igen och var nog ganska utmattad av allt gråt och jag la mig för att vila och sov länge. hörde inte ens att Mangus Rick var förbi och lämnade mina singstar skivor han lånat.


Ikväll skulle jag förbi Gabbe men jag hade ingen energi efter allt så jag avbokade men ska förbi där i veckan i stället.

Mamma ringde oxå och vi ska på Maxi imorrn och jag måste hinna ringa ett samtal oxå men det ska nog bli bra.


Jag hoppas iaf att solen och värmen kommer i veckan, hatar att frya och att alla vännerna få må bra =)


Vad har du gjort idag då?


Nu ska jag hoppa i duchen och sen blir det nog sängen för min del, om jag nu kan somna hehe

0 kommentarer: