14 april 2009

Äntligen sol idag =)

Vaknade iaf br tid idag =) skönt!
Åt frulle och såg lite på tv innan en varm och härlig duch =) (det behövdes kan jag säga)

Sen åka till mamma och jag gick även förbi anna med en påse barnkläder hon fått av Gabbes mor =)
Väl hos mamma, blev det att umgåd skulle ha bakat men hade ingen ork jsut då, så jag fick lite sallad istället mmmm vad gott!!!
Sen hängde jag med mamma när hon skulle handla och sen åkte jag hem och det var verkligen underbart ute idag, men man vet aldrig hur det kommer vara imorrn så det var bäst att passa på.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, Åsa kom förbi och vi dega i soffan och såg på tv och pratde om allt mellan himmel och jord, tex lycka, kärlet,otrohet, barn m.m
Härligt att bara kunna hänga sådär.

Imorrn eller idag ska jag försöka ta mig upp, har en massa samtal att ringa m.m så jag ska snart kolla om min nyponsoppa har kallnat och sen ska jag zzzzzzz

0 kommentarer: